CarNext jatkossa LeasePlan-brändin alla

Artikkelin lukuaika: 1 minTiedotteet
Käytettyjen autojen myyntivalikoimassa on useita eri merkkejä ja malleja tarjolla.
Jaa tämä artikkeli

LeasePlan on tunnettu toimija yritysleasingissä. Vähemmän tunnettua on, että yritys on mukana myös käyteyttyjen autojen kaupassa. Viime vuosina ”CarNext”-brändinimen alla toiminut käytettyjen autojen myynti on nyt täysin siirtynyt LeasePlan-brändin alle. Jatkossa käytettyjen autojen valikoimaan voi tutustua kätevästi suoraan LeasePlanin nettisivujen kautta.

”Nykyisessä maailmantilanteessa käytetty auto on monelle kuluttajalle hyvä vaihtoehto. Komponenttipula pidentää yhä uusien autojen toimitusaikoja ja inflaatio tuo omat hinnankorotuspaineensa.  Lisäksi kuluttajien tarpeet ja toiveet autoiluun ovat hyvin eroavaiset. Olemme iloisia, että brändiuudistuksen tiimoilta voimme tarjota entistä selkeämmin monta eri vaihtoehtoa autoiluun saman katon alta. Oli sitten toiveissa työsuhdeauto, yksityisleasing-auto tai oman käytetyn auton hankinta, niin nämä kaikki onnistuvat nyt samasta paikasta”, kertoo LeasePlanin operatiivinen johtaja Leila Kanerva.

Kätettyjen autojen myynti palvelee tutusta osoitteesta Nuolitie 2, Vantaa sekä yhteystiedoin +358 20 734 5710 ja automyynti@leaseplan.com.

Tutustu käytettyjen autojen valikoimaan
Julkaistu 4. heinäkuuta 2022
Oliko tästä artikkelista apua?
ThumbsUp

Joo

ThumbsDown

Ei